Bamse.


Om ungefär två veckor ska min mamma få hem denna godingen.
Bamse, en gårdshund! Vi hälsade på honom och hans 5 syskon och mamma idag. SÅ SÖTA. Alla klättrade på mig, slickades, naffsade, sov och mös med mig. Jag kunde tagit med mig alla hem, men nä... 1 får räcka. Bamse var den största och busigaste i hela kullen. Jag fastnade dock för en som hette Trötter, han var den mysigaste och mest stilla av de alla. Men det är inte jag som ska köpa hund så!
Om man jämför min Ebba, mot deras äldsta hund som var mamma till valparna, så är ebba ett monster. Den hunden satt bara och glodde på mig, medans ebba är som en sprudlande raket som flyger runder och leker.. Men jag ska nog få ordning på ebba jag med! :)
Bamses mamma och syskon. På bilden till höger är det sötingen som ligger ner som vi ska ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback