tidsfördriv.

50 frågor om mig

 

1.Vem fick dig att skratta idag? -Roberto!

2.Vad gjorde du 8.00 imorse? -Jobbade

3. Vad gjorde du för 30 min sen? -Satt i bilen påväg hem från Lund.

4. Vad hände dig 1993? - Jag fyllde 1år :)

6. Tre ord varför du sist spydde? - åtingenmat på heladagen.. ?

7. Vilken färg är din hårborste? -Silvrig och rosa

8. Vad köpte du sist? - Bussbiljett..

9. Vad fick du senast i present? - Ehm.. Pengar!

10. Vilken färg är din dörr? - Vit

11. Var förvarar du dina pengar? - plånkan

12. Hur var vädret igår? - blåsigt, regnigt.. ja, allt sånt skit.

13. Vart kramades du sist? - Roberto

14. Vad ser du fram emot? - Få ett jobb jag gillar.

15. Vad är 15? - En jobbig ålder... haha

16. Vilken skostorlek har du? - 37

17. Vill du klippa dig? - ja, men vågar inte.

18. Är du över 25? - Nej!

19. Pratar du mycket? - Ja, tror jag?

20. Kollar du på O.C.? - Nej, sjukt onödigt program.

21. Har ditt namn ett "x" i det? - ser ni väl!?

22. Känner du någon som heter Steve? - Nope

23. Hittar du på egna ord? - Förut gjorde jag. Pluttelite tex. Eller komsum & trotodar.

25. Är du en typiskt svartsjuk person? - Ibland är jag det.

26. Vad har du för mobil? -SonyEricsson xperia x10i

27. Vem ringde dig sist? - Pappsen

28. Biter du på naglarna? - Om jag är nervös eller om jag inte har nagellack på.

29. Har du lockigt hår? - Om jag sover med vått hår ja, annars rakt.

30. Vilken konsert ska du på härnäst? - malmöfestivalen? haha

31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? - :(

32. Hur många gånger har du svurit idag? - Några gånger.

33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta? - ingen aning..

34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'? - nej

35. Ska du jobba imorgon? - Nej!!!!

36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? - Olle :)

37. Vad borde du göra nu? - Gå & lägga mig.

38. Har du något smeknamn? - Haha ja, flera stycken!

39. Sover du mycket? - Nej

40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? - The King's Speach.

41. Vad ska du göra på lördag? - vara med ollis.

42. När var du ute sist? - Förr förra helgen.

43. Har du gråtit idag? - Nej

44. Är du en glad person? - Ja :)

45. Har du roligt nu? -

46. Vad äter du helst? - En riktigt mumsig kyckligsallad med caesar dressing.

47. Vem var du med sist? - pappa

48. Vad heter din mamma? - Mona

49. Vad är hela ditt namn? - Hannah Maria Ann Charlotte Nilsson

50. Tycker du om någon just nu? - Ja, kär<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback