t i s d a g

Godmorgon!
Sittter och äter havregrynsgröt, knäckebröd och såklart en kopp kaffe. Läser tidningen och lyssnar på radion också.
Frukost är det bästa jag vet, faktiskt! Går upp extra tidigt bara för att få sitta och ta det lungt en stund och läsa serierna. Mysigt :)
Börjar vid niotiden, men jag måste åka hem till mamma snabbt för Findus vägrade gå in när han hade morgonkissat och mamma sitter just nu på planet till stockholm. Den lilla kattjäveln alltså! Nää, min lilla älskling :)
Efter praktiken idag har jag tänkt att antingen powerwalka eller åka inlines i en timme. Får se vilket det blir, troligen PW. Ska försöka gå ner lite i vikt tills studenten, har blivit lite pluffsig känner jag..
Äh! NU ska jag njuta av min frulle.
Ha en asbra dag, PUSS på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback