en lista : )

Varit medvetslös: nej
Hånglat med nån riktigt ful: riktigt ful nej, men lite ful iaf!
Hånglat med fler än 50 pers: 50? nej.
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: nä!
Gjort något riktigt dumt: Ja
Gjort något du verkligen ångrar: Ja
Blivit full på ett släktkalas:
Varit full i skolan: nej, bara bakis.
Blivit portad ifrån en krog: nej, inte det heller.
Slagit sönder en tv: nej
Önskat att du var det motsatta könet : tanken har väl slagit mig, haha!
Överdoserat: nope
Åkt ambulans: ja
Gjort nåt olagligt: Ja, det har nog alla.
Fått din mamma att gråta: hm, ja.
Slagit ner någon:
Skämts över dina föräldrar: ja, när jag var yngre.
Skämts över dig själv: ja.
Ätit från en papperskorg: öhm.. nej.
Kissat ner dig av skratt: inte inom de närmsta åren, men det har hänt när jag var yngre.
Sagt jag älskar dig och menat det: Ja 
Dricker du: det händer, men håller mig till rätt mängd.
Vem är din bästa vän: jag vet inte faktiskt.
Vad är du mest rädd för: att förlora de som står en närmst och att bli fet.
Vilka kläder sover du i: det beror på, underkläder och linne typ.
Vart vill du gifta dig: något varmt och fint land..
Vad hatar du verkligen: falska personer, snorungar.
Varit kär: varit och är kär 
Är du ett hälsofreak: nej
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? inte vad jag kan minnas, men när jag var mindre möjligtvis?
Är du ensam nu: allmänt ensam: nej
Vill du gifta dig: både ja och nä.
Vill du ha barn: ja, kanske. beror på!

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng: jag =D
Såg dig gråta: minns inte.
Fick dig att gråta: ingen, räknas en film? haha
Du delade en drink med: malinga
Du gick på bio med: roberto
Skällde på dig: oj, tror det var pappa.



DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?
Gråtit: nej
Köpt någonting: ja
Varit sjuk: nej, bara huvudvärk.
Sjungit: ja
Saknat någon: ja


JAG HAR:
Digitalkamera: nej, bara systemkamera. skulle dock vilja ha en och ha med i skolan och på fest.
Telefon på rummet: ja, mobilen ;)
Egen dator: ja.
Husdjur: 1 katt, 1 fågel och 1 marsvin
Bra kompisar: ja 
Tar du receptbelagda mediciner: ja, sömntabletter 
Vem vill du fika med just nu: nån trevlig person. 

SEX, KÄRLEK OSV:
Har du hånglat med någon av samma kön? ja, haha
Har du träffat någon internetperson? ja
När var din första kyss? dagis... .annars när jag var 12 år
Hur gammal var ditt äldsta hångel?: äldsta, hmm... ingen aning. 
Och yngsta? det var en 94a. hah=)
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 1
Vad tycker du om kärlek? dåligt och bra samtidigt. tidskrävande men underbart.
Har du flashat/strippat nångång? nej.
När kramade du någon sist? idag
Saknar du någon speciell person? ja.
Har du svårt för att bli kär? både ja och nej går inte och blir kär hur som helst.
När kysste/hånglade du med någon sist? i helgen pussade jag molle!

Ångrar du det? neeeeeeeeej. 
haha.
När fick du senast en komplimang? idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback