ännu en lista... haha

Fyra jobb som jag har haft:
1. glassförsäljare på marknader
2. servitör/diskare
3. tidningsförsäljare
4. storköks- mattant ? glömt vad det heter.

Fyra filmer jag kan titta på om & om igen:
1. to fast to furious tokyo drift
2. illusionisten
3. sagan om ringen filmerna.
4. harry potter filmerna.

Fyra platser där jag har bott:
1. Staffanstorp
2. Dalby
3.  - 
4.  -


Fyra tv-serier jag gillar:
1. The Simpsons
2. 2 and a ½ men
3. The Big Bang Theory
4. Vänner

Fyra platser där jag varit på semester:
1. Spanien
2. Turkiet
3. Grekland
4. Mallorca

Fyra sajter jag besöker dagligen:
1. facebook
2. blondinbella
3. kissies
4. blogg.se

Favoritmat:
1. Grillat kött 
2. Thai/kina mat
3. Tacos
4. Lasagne

Fyra ställen där jag skulle vilja vara just nu:
1. USA
2. Nån ö som tillhör thailand
3. Paris
4. Grekland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback