t i s d a g

USCH, LÅNG DAG IDAG...
Skolan gick sådär. Jag och 3 andra i klassen hade tid för redosvisning om diabetes idag. Tyvärr kom bara jag och en annan. Fick göra det så gott vi kunde, är så missnöjd. Jag hade intervjuat, gjort powerpoint och allt skit. Är riktigt besviken. Nog om det!
Tränade efter skolan. Både spinning och gymmet, är helt slut i benen nu! Älskar den känslan, man vet att man rört på fläsket liksom.
Sen måste jag skriva av mig lite, men jag vill inte att alla ska läsa skiten. gah.. 70 personer är inne här varje dag ungefär, jag vet inte vem det är! Kul att folk gillar bloggen, men det är en läskig känsla hihi.
Kan ju iaf skriva såhär :
JAG FINNS OCKSÅ, JAG ÄR INTE BORTA BARA FÖR HON HAR KOMMIT..
en 15åring kan ta mat själv, bädda sängen, städa efter frukosten...
gahhh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback