d-dag

Idag var jag ledig från skolan, alltså en d-dag.
Riktigt skönt och det behövdes verkligen! Känner mig utvilad inför skolan imorgon, vilket är ovanligt.
Sov länge, åt en lååång frukost och såg en bra film när jag åt lunch. Mysig dag!
Sen drog jag till gerdahallen och tog ett spinningpass. Gick riktigt bra idag, kände verkligen att jag tog i.
Efter det åkte jag till Nova. Köpte ett linne och en söt sommarklänning, dock kan jag inte ha klänningen nu. Men jag vet att när jag ser ett plagg som jag gillar och sedan väntar med att köpa det. Så blir plagget alltid slutsålt. ALLTID. Så denna gången köpte jag det, för att kunna ha det sen. Nöjd! Lägger in bilder på kläderna imorgon :)
Nu ska jag sova, är redigt trött.
PUSS O NIGHTY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback