vila i frid..

Idag lämnade lilla Ville oss.. :(
Han har det bätte nu, för han var så sjuk. I slutet ville han inte ens äta eller dricka..
Jag och min familj fick i alla fall 6 fina år med den gamle skrutten och det är jag glad för, eftersom marsvin inte brukar leva mer än 4-max 5 år. Han var en kämpe!
Och förhoppningsvis lyckades han skaffa en liten Ville-junior med en av våra två andra marsvin (maya & molly) För båda dem två ser ut att vara på smällen, de riktigt tjocka om magen. Jag hoppas på att han fick chansen att försöka bilda en liten familj hihi.
Jag hoppas han mår bra nu, och att han tyckte om att bo med oss.
Vila i frid lilla Ville, hannis saknar dig redan.. :love:

Kommentarer
» molle

<3

2011-08-20 17:37:04
URL: http://malinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback