Lördag.

Hej!
Idag har jag hittat på massa grejer! Jag har joggat, vart i hbg, storhandlat, varit på burlöv center, varit på erikshjälpen.. Massa saker!
Och en STOR grej som hänt idag är att mamma och jag hämtade BAMSE i hbg! En liten gårdshund :) Hur fin som helst. Han och ebba är så jäkla söta ihop. Jag trodde ebba skulle vara svår och inte acceptera Bamse alls, men efter lite morrande och naffsande så är dom som bästa vänner. Just nu brottas dom.. Bamse är nästan lika stor som ebba fast han bara är 8v gammal. Tänk då hur liten ebba är.. Lilla nussan.
Aja, nu ska jag se på tv en stund och försöka mysa lite med bamse. Och ebbisen med.
Det får tyvärr bli ännu ett bildlöst inlägg, jag är hos mamma och har inga bilder på datorn! Men imorgon kommer det bilder, på bamse också!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback