lista.. haha

Vad heter du? Hannah
I mellannamn? Maria Charlotte
Vart bor du? Skåne
Trivs du där? Nja
Brukar du läsa horoskop? Ja
Har du körkort? Nope..
Äger du några Converseskor? Yes!
Favoritdjur? Hund, katt, lejon
Vad spenderar du dina pengar på? kläder.. ebba
Senaste konserten? Timbuktu 2008
Festar du mycket? Nej, för lite!
Sprit, cider, vin eller öl? vin!
Brukar du bli för full? Nope
Antal kuddar i sängen? tre just nu
Kan du baka bullar? Jadå!
Har du varit med i scouterna? Ja, haha
Bläck eller blyerts? Bläck
McDonald’s eller Burger King? inget av de helst.. men BK
Är du allergiskt mot något? laktos
Äger du ett busskort? Rabattkort
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? dricker soya mjölk
Hur ser du ut idag? Lite smink, snebena, jeans & vit t-shirt och converse + skinnjacka & solbrillor =D
Har du haft sex idag? Nej
Nästa mål i ditt liv? Utbilda mig eller få ett jobb
Vad såg du senast på tv? vem vet mest! haha
Hur svarar du i mobilen? haaj eller hej det är hannah
Vem ringde du senast? olle
Vad sa den du ringde? massa skit
Antal timmar sömn inatt? Typ 5
Vad innehåller din favoritnattmacka? Ägg och kaviar..

HAR DU NÅGONSIN...
Bråkat med ditt husdjur: ohja
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: ja
Är du ensam nu: nej
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: smoke weed everyday
Vill du gifta dig:
Vill du ha barn:

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...
Gråtit:
Gråter aldrig typ
Köpt någonting: hårfärg
Varit sjuk: Nej
Sjungit: Klart
Sagt "Jag älskar dig": ja
Träffat någon ny person: nej
Saknat någon: Ja
Kramat någon: Ja

SENASTE...
Låt du hörde:
amazing med danny
Film du såg: hmm... nyckeln till frihet (för hundrade gången)
Drink du köpte: skinny bitch
Sak du stal: pappas godis
Mat du åt: kyckling & pasta
Gången du åt en korv: lääängesen. äckligt.

FÖRSTA:
Första bästa kompis:
Josefin
Första inhandlade skiva: hits for kids eller absolut music
Första begravning: min pappas bror sven-göran tror jag..
Första piercing/tatuering: När jag fyllde 5, i öronen
Första fiende: Mammas clowntavla..

Kommentarer
» PsychoBlonde

haha jag ska snooo den! :D

2012-03-29 14:45:33
URL: http://psychoblondie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback