It's friday!

Hej!
Har nyss ätit frukost och gått en runda med ebba. Ska åka och storhandla med mamma snart. Kul va? haha, har inget bättre för mig..
Jag somnade med huvudvärk igår, och imorse vaknade jag med en ännu värre :( Har nästan aldrig det så nu mår jag bara dåligt. Men, det är fredag!! Jag ska nog ut ikväll :) Och då ska ingen huvudvärk stoppa mig.. Så jag får proppa i mig alvedon nu på dagen för ikväll ska jag ha roligt, det är jag värd! Jag har inte varit ute sen ... I början på februari ? Tror det var så länge sen. Dags nu!
Aja, nu ska jag duscha och fixa mig. Ha en nice fredag, för det ska jag ha!
HUGS

Har även bestämt mig för att inte en jävel ska få mig att må som jag gjorde igår, nu är det krig. Alla som känner min mamma vet hur jävlig hon är och att göra något dumt mot mig gör henne förbannad. Hon vet exakt vilka knappar hon ska trycka på... Så AF, det är sista gången ni behandlar en kund på detta viset! Det är inte rätt och det ska ni straffas för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback