Tisdag 3/1-2012

Godmorgon!
Usch, är såå trött idag.. Ska snart hoppa in i duschen och sen fixa mig. För jag & mamma ska ut och köra lite. Jag har kört med pappa i 1år, har kört bil själv till ullared och kört överallt med pappa, men mamma vill att jag ska börja från början på en parkering med henne... Tack? Okej jag förstår att hon är lite nervös, men endå.. Har man övningskört i 1 år bör man väl ändå klara mer än en parkering. aja, får bevisa för henne.
Den enda bil jag inte kan köra är molles, den är helt omöjlig för mig. Haha, pappas volvo är den lättaste och mammas bil känns som en radiobil på liseberg..
Sen ska jag till obs och byta en tröja och kanske köpa ett par jeans för de pengarna istället. Vi får se! Ska nog även gå till en agilitybana med ebba, hon behöver leka av sig lite..
Ikväll blir det viggos med malin! Kaffe och oboy blir det väl då antagligen :)
Nu måste jag in i duschen, hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback