Min nyårsafton.

Allt började bra, åt tacos hos mamma och glass till efterrätt. Sen stack vi hem till pappa där jag bor och jag fixade mig lite och drack lite vin. Malin drack visst mycket vin.. För sen stack vi till en hemmafest och därifrån till sjukhuset. Lille molle, tur att allt gick bra. Du tajmade bra och fick dit ambulansen precis kl 23.55 så tolvslaget firade jag längst fram i ambulansen med en ambulanskille och jag hade världens utsikt och såg alla raketer typ.. Och malin låg där bak och såg inte ett skit, haha.. Tur jag filmade lite åt henne.

När vi väl kom till sjukhuset var jag lullig och kunde inte va seriös alls, malin mådde bra igen och vi skrattade och sånt så alla sköteskor kollade snett... Haha
Sen åt vi nattamad, lyxigt var det - sjukhusautomat mat blev det. Och en äcklig kaffe.
trots all skit, hade jag ett ovanligt nyårsfirande och vi hade kul trots alla omständigheter. Så, jag är nöjd!
GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer
» Anonym

haha vackra bilder!!! tack för den speciella nyårsaftonen (stavning?) hiihi fina vän <3

2012-01-01 13:44:51
URL: http://malinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback