it's friday!

Hej!
Bloggar hemma hos mamma då jag sov här inatt, vi såg en äcklig film "jeepers creepers 2" och jag skulle gå alldeles själv hem sen, vid kl 2 på natten.. förbi en kyrkogård.. nja, nä! Så jag sov över. Nu ska jag strax gå hem och duscha och lite sånt, sen ska jag åka och köpa ett par nya jeans. Kanske det blir någon tröja också, har verkligen inte köpt kläder på evigheter.. Tur det är liite rea. Vill ha en ralph lauren piké.. en marinblå.. Men nä, jag har ju inte råd.
Aja.. Nu ska jag dricka upp min naturdiet shake och mitt kaffe! Gött. Jag har druckit såna shakes sedan i måndags, varje mål utom middag, för jag måste ha lite riktig mat har jag märkt annars orkar jag ingenting.
Ha en bra dag, huuugs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback