måndag 6/2-12

Hej!
jag vet att jag har as-dålig update men har inget att skriva om. Jag och malin tränar typ varje dag, sen hänger vi på botulfs... Sen gör jag inte så mycket mer.. Söker jobb som tusan, lägenheter också! Sen tar jag hand om ebbisen. That's my life, just nu iaf.. Idag började jag med en ricinolja-kur för håret. Det sägs att det ska göra så håret blir tjockare och växer snabbare, så jag provar. Återkommer om jag ser resultat :)
Imorgon ska jag till arbetsförmedligen klockan 10, döda mig lite va.. Sen ska jag till lund för att molle & jag ska träna.. Ska springa intervaller på löpbandet i 45min, sen styrketräna lite (som vanligt då...)
Aja, nu ska jag lägga mig =) Nighty!
min nussa och jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback