lista!

VEM

Vem är i rummet med dig? min katt & mina 3 marsvin, haha
Vem fick du senaste sms av? mamma
Vem tänker du på nu? ingen speciell
Vem pratade du senast i telefon med? olle
Vems hus var du senast i? mormor och morfars
Vem önskar du var med dig nu? ingen speciell, gillar att vara ensam
Vem är din favoritsläkting? Jag vet inte faktiskt. Min gammelfarfar kanske?

VAR

Var är din mobiltelefon? Bredvid mig.
Var handlar du mest? Bik bok
Var fick du tag på tröjan du har på dig? cubus?
Var åkte du senast bil? mamma skulle köra hem mig och hämta lite saker hos pappa!


VAD

Vad åt du senast? Chokladbit..
Vad drack du senast? Kaffe
Vad är det för färg på dina byxor? Rosa, sov-shorts!
Vad är den närmaste saken som är blå? Min kaffekopp
Vad har du på fötterna? Inget
Vad är din favorit färg? Peach
Vilken film såg du senast? eh......... jag saknar dig? kommer inte ihåg.
Vad hör du just nu? TVn

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Ja, haha.
Hånglat på en bio? Klart!
Hånglat i skogen? ja, tror det?
Tyckt att din kusin är het? Haha, jag tyckte min ena kusin var SÖT när jah var liten.
Sovit naken? nä, gillar inte det. kallt.
Kört över hastighetengränsen? ja
Målat om ditt rum? ja
Dansat framför en spegel? Jämt.
Fått hicka? ja, och alltid vid opassande tillfällen..
Dumpat någon? ja
Stulit pengar från en kompis? Nej
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Ja
Varit i slagsmål? ja... är lite aggressiv..

Smugit ur ditt hus? ja, mååånga gånger.

Haft känslor för någon som inte känt desamma? nej

Hånglat med en främling? ja
Älskar eller saknar någon nu? ja <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback