lilla ebba

Idag blev jag fodervärd åt Ebba (gucci hette hon men jag döpte om henne). Fråga mig inte hur jag kom fram till att hon skulle heta Ebba för det har jag ingen aning om, det bara blev så!

Hon är en chihuahua med typ 3% jack russel i sig.. Tror jag.. Hon är lite större än en vanlig chihuahua iallafall. Och hon är snart 1år :) Jättefin och lydig! Med världens oskyldigaste stora ögon. Fast hon är inte så oskyldig som hon ser ut, för en stund sen kissade hon en liten skvätt på min mammas matta. Antar att det var för hon skulle markera "revir".. Nu ska jag städa lägenheten så det inte händer några onödiga olyckor med Ebba. Sen blir det en promenad :)
HUGS


Kommentarer
» Anonym

söööööötis juuu :D ebbsan!

2011-10-30 00:38:05
URL: http://malinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback