dagens lista

Dagens humör: irreterad
Dagens mående: sliten
Dagens borde: Borde gjort något mer vettigt än att sova en hel dag..
Dagens frisyr: självtorkat, lite lockigt efter dusch.
Dagens smink: ingenting
Dagens klädsel: tights och långärmad randig tröja
Dagens planer: må bättre
Dagens materiella vill ha: massa pengar, snygg kropp, känslan av lycka
Dagens fundering: varför är jag så jävla dum i huvudet?
Dagens beroende: vatten
Dagens tråkigaste: att jag sovit bort dagen
Dagens längtan: att jag börjar kötta min diet imorgon - väl behövligt.
Dagens superlängtan: Att gå till frisören, komma i form och må bra!
Dagens tidning: kalle anka ...
Dagens låt: Mercy - OneRepublic

Kommentarer
» Bella

Du är väll inte dum i huvudet? Skärp dig!!! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback