söndag 13/11-11

Hej!
Idag har jag varit flitig, har satt upp två hyllor i mitt rum, och en stor tavla. Sen har jag sorterat alla viktiga papper i mappar och så. Sen har jag städat lite. Ska visa bilder någon gång.
Har faktiskt slingat håret med mörkbrun färg också, så som jag gjorde i sommras. Fast denna gången gjorde jag det själv. Det blev ju bättre hos frissan men det blev ändå ok för att ha gjort det själv hemma! Visar bild när jag tagit en ;) Är ju sugen på att bli read-head men... Jag är fööör feg. Tänk om jag ser förjävlig ut liksom..
Sen har jag inte gjort så mycket mer, bara röjt undan lite i rummet sen ätit middag hos mamma. Det blev hemmalagade köttbullar! Gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback