Molle, espresso house, skitsnack och träning!

Där har ni min dag, nästan i alla fall :) Satt och snackade om allt mellan himmel och jord med molle på espresso house. Tog en kaffe med skinksmörgås också. Gött. Sen drog vi till gymmet och körde fettförbränning och styrka. Nice som bara den, har inte tränat på gymmet på över 2 veckor. Eller är det mer? Vet inte, tiden går fort när man sitter hemma som ett retard.. Det var i alla fall riktigt kul at träffa mollä igen! :*

Är hemma hos mamma just nu och dricker kaffe, vi skulle gått en långrunda med ebbis, men det ser ut som jag får göra det utan henne, för hon har massa jobb att göra.
Just det! Ebba var ensam hemma länge för första gången idag, hon var superduktig! Inte kissat inne eller något! Hon sa inte ett ljud när jag kom hem, jag trodde först att hon dött! Blev svettig där ett tag.. Men hon stog fint vid dörren och väntade på mig (hon var i ett sovrum). Så nu vet jag att det går bra att lämna henne själv några timmar! Skönt :)
Aja, nu ska jag och ebba bränna lite fett! Och ebba ska bajsa;) haha... Kul va?
HUGS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback