Måndag 14/11-11

Godmorgon?
Det är ju dock inte morgon mer, men för mig är det de.. Jag sover hela dagarna eftersom jag inte har något att göra. Okej, jag gick upp vid 09.45, men för mig är det sent en vardag. Saknar att ha något att gå upp till, något man måste anpassa sig efter. Jag vill verkligen ha ett jobb, men det är inte så lätt. Inte om man har lite krav... Jag vill inte jobba på mc donalds, eller burger king.. Inte en förskola heller för den delen.. Men hellre det! Och jag vill inte sitta och göra skitjobb vid en dator, jag vill inte torka äldre i röven, jag vill inte steka korv, jag vill prata, hjälpa och ta hand om kunder! Som till exempel i någon butik eller så. Kanske sitta i en reception? Vad vet jag.. Men ett jobb måste jag ha, klarar inte av att vara arbetslös. Jag har ju faktiskt en utbildning och jag vet hur man ska agera runt människor, varför kan inte arbetsgivarna förstå  det? :)
Nu ska jag käka lite lunch, ebba ska kissa också.
Ha en bra dag =)

Kommentarer
» Sanna Westeson

Idag behöver man tydligen inte ha någon utbildning, så länge man har kontakter! Sjukt surt för oss som har utbildning och verkligen vill jobba!

2011-11-14 17:39:16
URL: http://westeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback