FREDAG 25/11-11

Godmorgon! Ser ni hur tidigt jag bloggar eller? Var uppe kl 5 idag! Helt sjukt, har inte varit vaken vid denna tiden sen jag gick i 3an, vilket är sen i juni.. Ovant det känns! Men skönt :) Fast det var riktigt frestande att ligga kvar i sängen, täcket var sååå gosigt och ebba var sååå mysig. Men icke! För jag ska städa åt mamma idag (MONEY, jatack).
Sen ska vi åka en massa ärenden och ikväll ska jag ut med molle! Ska någon annan hänga med? WOOP WOOP, vet ni hur längesen det är eller?!?!?! Saknar det som bara den, och ikväll ska vi kötta prins berhnard! Har mina kära tre apor, så jag klarar mig fint!
Aja, nu ska jag ta äggen från spisen, och göra Te, frulle!
HUGS
mina goa apor i bakgrunden <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback