en tisdagslista.


Var tror du att du är/gör om 1 år?
Jag tror att jag jobbar, eller går någon sorts utbildning. Planerar att flytta hemifrån och sparar pengar som bara den.

Vad ångrar du, om något, i livet?
Att jag inte tagit vissa chanser jag fått. Att jag varit dum och gjort fel många gånger. Att jag inte kämpade mer i gymnasiet och fick mycket bättre betyg. Att jag inte kämpat för att få ett jobb.

Hur kommer du gå klädd i vinter?
Tjocka tröjor/koftor, mysiga halsdukar, fina och coola tights, sköna byxor och "preppy" skjortor.


Vilka 3 saker är du beroende av?
1. Ha stenkoll på vad jag äter.. Kaloriintag.
2. Datorn
3. Shopping

Har du någon dold talang?
Jag kan sjunga och prata med stängd mun?

Vad gjorde du förra helgen? Och vad skall du göra nästa helg?
Hmm, jag kommer inte ihåg.. Jag hade väl tråkigt..

Vad har du på dig just nu?
Mjukisbyxor, raggsockar och linne.

Bästa skönhetsknepen?
Tvätta ALLTID bort sminket.
Använd babyolja när du duschar - mjuk hy.
Använd sminkborstar när du sminkar dig, inte fingrar.
Om du har en riktigt köttad finne (värsta såret) ta Anti på. Det påskyndar läkningen.
Sola någon gång i veckan, man ser mycket fräschare ut.
Motionera 1 timme om dagen - man känner sig mycket piggare.

Vilka är dina dagens planer?
Gå långrunda med Ebba, tvätta och se film... Bra liv man har.

Vad äter du helst inte?
Kebabkött, hamburgare, pommes, pizza, snabbmat.... Allt som får en att må kasst efteråt!

Nämn 3  bloggar du besöker dagligen?
Kissies
Sara Montazami
Dessies

(plus molle & ellis hihi)

Har du haft ett förhållande som varat i över ett år?
Ohja! 4ggr längre haha ;)

Bästa staden/landet du besökt
Har inte besökt någon stad eller något land som jag fastnat för ordentligt. Jag tror att jag kommer gilla typ.. Grekland och Thailand. Om jag nu kommer besöka det, vilket jag vill!

Vilken kändis får du höra att du liknar?
Kate hudson & Blake Lively


Tror du på gud?
Nej, jag tror på mig själv.

Vad är din största rädsla?
Att förlora dem jag älskar.

Nämn en sak du aldrig provat på:
Droger

Vilka är dina favorit namn?
Moa, Chloé, William

Hur/Var vill du bo i framtiden?
Jag vill bo såhär ungefär :

Jag vill ha en lägenhet som är ljus, har högt tak, vitt brädgolv och stora ytor - inga smårum. Och ett fint kök såklart. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback