lördag

Vilken fin dag det har varit idag! Har solat en stund under förmiddagen sen har jag bara tagit det lungt. Hyrde en film och köpte lite godis förut, mysigt med filmkväll..
Har faktiskt vita helger tills jag tar studenten den 1 juni.. Har festat varje helg sedan nyår. Sjukt. Har pausat 2 helger nu så, 1 kvar. Känner redan peppen inför nästa utgång, haha!
Övningskörde lite idag, gick väldigt bra. Men parkera är svårt.. Blir snett så man får backa och hålla på. Men jag lär mig väl =)
Imorgon har jag en tvätt tid inbokad klockan 9 - 13, kill me. Efter det ska jag råplugga riksdagen (samhälle). KUL söndag jag kommer ha.
Ska nog sova nu faktiskt.. 22.40 ?! EN LÖRDAG?! Brukar lägga mig 04.30 typ annars... Är hur sliten som hällst efter 3 veckors intensivt pluggande...
Nighty!
jag älskar detat fina vädret, försvinn aldrig mer ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback