o n s d a g

Vaknade nyss så jag sitter här och käkar frukost. Ska dra och sola hade jag tänkt, men har mina pengar kommit in?! vet inte.. och det känns sådär att cykla iväg till en automat och inse att kontot innehåller de ynka 6,50kr jag har kvar. Hmm.
Jag ska nog cykla iväg, det är ju bra med motion?! Fast har så jäkla mycket träningsvärk i benen från inlines-åkningen till lund igår. Och hem!!  Tog typ 75 minuter sammanlagt. Kanske ska åka inlines till skolan? ;)
Nä, så kul ska inte de andra på skolan ha... Kommer jag där med ett par feta inlines, asar runt de en hel dag... Nää...
Cykla får det bli!
Nu ska jag käka upp min frukost (gröt och knäckebrön med köffe)
Sen ska jag antingen bege mig till en automat eller duscha.
HUGS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback