måndag - igen... puh.

Var på praktiken idag jao, gick asbra. God lunch också faktiskt!
Dock har jag problem med pollen så mina ögon är helt röda och rinner konstant när jag är ute... INTE NICE säger jag bara.. :(
Solade idag också, hade tur?! Först när jag växlade fick jag två tior extra. Och då passade jag på att köpa sån solingskräm i påse, nivet i sånna automater. Tror ni inte att jag fick två påsar då? TUR alltså, tjänade först 20:- sen ännu 20:- !! +  att krämen jag köpte gjorde mig superbrun i ansiktet och på armarna!! (ta i trä)
Nu ska jag vila, dricka mitt köffe och sen ska jag ut och gå en runda med min mamma. Powerwalk is the shit.

Kommentarer
» molleee

du är så snyyyyyggggggg!!!!! :D

2011-03-28 17:44:36
URL: http://malinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback