en lista!

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Hmm, hur gammal var jag då? 8½ år? Jag simmade varje dag, lekte med kompisar, tog hand om våra 13(!!!) marsvin. (jag släppte in hannarna i honornas burar, ja ni fattar vrf det blev 13 tillslut) Jag fångade salamandrar i bäcken utanför oss och mina bästa vänner var Nathalie och Jessica :)

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Jag gick i tvåan på gymnasiet, skaffade ett gymkort och började banta. Resulterade i -14kg.
=)

3) FEM SNACKS DU GILLAR

Cheeseballs, Nötter i olika slag, ostbågar, hjärt-chips, superchips. 

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
The botten is nådd - timbuktu
all the right moves - one republic
mikrofonkåt - september
look into my eyes - outlandish
club can't handle me - david guetta/flo rida

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:
Utbilda mig till makeupartist direkt, skaffa en egen "affär" med makeup och sånt. Sen skulle jag köpa en golden och en asfin lägenhet med massor av fina möbler och saker i. + kläder såklart! Jag skulle nog också fixat mina boobies och pannan =) Kanske fettsugning på magen o armarna osså :D 

6) FEM DÅLIGA VANOR

Äter för mycket godis, röker, ser ner på mig själv och har för höga krav på saker och personer. 

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Dansa, mysa, träna och träffa nya människor.

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
De nya "modebyxorna" nivet? Dom vida! ... magtröja, långklänning, spetsiga skor och klotrunda solbrillor.  

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
KAMERAN, alla mina ögonskuggor, datorn, mobilen och alla mina nagellack.

10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UNDERSÖKNINGEN:
Några kändisar? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback