sömnproblem or what..

Jag kan inte somna, så jag satte mig här.. Har inte sovit bra på flera veckor. Jag sover, men endå är jag trött när jag vaknar igen. Känns som jag halvsover en hel natt.
MÅSTE HA ETT JOBB... Är beroende av att ha en massa grejer inplanerat, jag kan inte gå & vara ledig hela tiden, det är supertråkigt! Kan tänka mig att det är för jag är så uttråkad jag inte kan sova.. Usch & fyyyy. Trött på skiten.
Imorgon går jag till arbetsförmedligen igen, ska verkligen kämpa för att få ett jobb nu.
(jag fyller 19år om 2 dagar, woopi..)
bilder från i söndags :love:

Kommentarer
» Anna Felicia Stiansen

lykke til med å finne deg en jobb, og søvnproblemene ordner seg nok litt etterhvert! lykke til med begge deler :)

2011-07-26 09:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback