t o r s d a g

idag har jag haft en förjävlig dag, helt ärligt. allt känns upp och ner?
var i skolan idag, första gången sen jullovet. kände att jag borde väntat tills måndag? mår inte så bra nu och mitt huvud värker som in i...
jag har tusentals räkningar (två dock) men känns som tusen. de är två SKYHÖGA på studentgrejer... de skulle inte komma förrän i februari stog det, så jag fick en chock när de kom nu. Annars hade jag sparat in på pengarna mycket mer... såklart..
uuusch, jag har riktigt mycket ångest. hur ska detta gå ? måste betalas in ikväll tror jag. GAHHH!!!!

nu ska jag ta en liten vila på soffan, är så trött.. huvudvärken dunkar och illamåendet kommer tillbaka. SÅ KUL.

hajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback