städkväll

Ikväll har jag städat hela mitt rum. Såg ut som en bomb slagit ner, flera gånger! Inte alls nice..
Tänkte klaga som vanligt, och berätta att jag har ONT i revbenen och ända upp till nyckelbenen när jag tar lite djupare andetag ärn normalt. Känns som jag ska sprängas.... Åhh... Har också riktigt ont i höger sida av mage/rygg partiet (där jag iaf har två "hålor" på varje sida av nedre ryggen... fall ni fattar) , krampar när jag ligger ner. Hur bra tror ni jag sover på en skala? Jag säger 2 av 5. FYFAN!!!
Fick även reda på mitt ressultat på nationalekonomiprovet. Jag failade med 4p från G. Lyckat hannis. SA JU DET!!!
Nu har jag... NOLL ... chans att fixa betyget i samhäll. Det är KAOS...
Jag vill inte ha IG, gråter alltså .....
Ska till kuratorn imorgon. Prata om samhällsjävlaskiten. (förlåt att ni som läser får alla dessa fula ord)
Men jag måste få ut det.
Gick även hem från skolan idag. Tog en timme ungefär. Helt ok! Ska verkligen göras om.
men nu ska jag sova. börjar tidigt imorgon tyvärr!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback