s ö n d a g

söndagar är det värsta jag vet. kommer nog alltid tycka det..
inget händer, man bara inväntar den nya veckan.
satte på en film (australia) och medan jag kollade på den tvättade jag.
duuktig häänsy, det blev 5 maskiner faktiskt. känns rätt gött nu.
känner mig så krasslig... ont i kroppen, huvudet, och ja. u name it! fan om jag blir sjuk igen, känner hur det ligger och kryper i min kropp liksom.
satt och kollade igenom sommarbilder nyss..... FAN VAD BRUN JAG VAR!!!
på bilden har jag bara mascara och bronzer på kinderna...
jag ska börja sola igen, jag måste.
har en massa psoriasis nu på vintern, och det gör så ont!
eksem också.. fräscht va.. ?  inte särskilt
måste sola bort det, vill inte gå såhär. nu när vädret ändras hela tiden så kommer jag få mer och mer utslag och det är rena pesten.. och fult är det, skäms.
men solariet gör så allt försvinner, så jäkla bra. för inga salvor funkar, jag får fläckar på huden av dem. sen är det ett bra plus att man får fin färg, och ett minus att jag kommer se ut som ett russin när jag är gammal.
men äh, jag lever en gång :D
give me a solariekort någon? haha..

Kommentarer
» Anonym

Jag hatar verkligen också söndagar! Söndagar borde inte få finnas.. ååh ja vara brun, mums! längtar bara har då inte ekonomin till att kunna sola :( buhu! haha

2011-01-24 14:51:34
URL: http://kattilinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback