och du tror jag bryr mig mer än du?

du kan skriva dina konstiga texter på facebook, du kan säga vad du vill om mig. för alla vet nu att du är en stor lögnare! du undviker personer som du VET inte tycker om det du gör, men vad har dem gjort dig?
det är så pinsamt, du är så avundsjuk men vågar inte erkänna det.
riktigt besviken på dig, att man ens kan kalla dig vän är fel.
så när jag skriver att jag förlorat en vän, så är det inte ens sant.

du borde ta tag i dig själv, sluta upp med allt löjligt bråkande (start till bråk iaf).
du kanske borde växa upp, sluta med alla lögner och skaffa dig ett normalt 20+ LIV.
för du är äldre än mig, du borde förstå bättre. men sanningen är att jag vet bättre än dig.
för jag sviker inte mina vänner, jag håller hemligheter, jag ljuger inte och hittar inte på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback