en lista!

Klädsel
Vad har du på dig idag:
mjukisbyxor och sovtröja, har precis vaknat!
Vad använder du just nu för skor: Just nu? jag har inga skor på mig just nu..
Favoritfärg på kläder: grönt, blått, svart och vitt.

Senaste person som
Sov i din säng:
förutom mig själv? olle.
Du pratade med: olle.
Du delade en drink med: öhum, det var ett tag sen. Tror det var Roberto.
Du gick på bio med: det var nog olle!
Du gick på stan med: Stan och stan... Shoppade sist med Malin.
Skällde på dig: Gunilla, min karaktärslärare :) nice feeling..

Senaste
Låt du hörde:
Bow wow - big dreams
Film du såg: "Not forgotten"
Mat du åt: Igårkväll åt jag shepards paj
Kram: Olle
Puss: JOlle
Fest: Slagthuset
Känslan: "ont i huvudet,jag vill inte bli sjuk igen"
Ilska: Nyss, tänker inte säga om vad.
Resa: Reste till Gbg nu i helgen? Annars var det DK i höstas.
Glädje: Jag är för det mesta glad (när jag inte är sur... hehe)
Dröm: Jag har massor av drömmar.
Boken du läste: Blondinbellas bok.
Personen du träffade: Kim
Personen du pratade i telefon med: Mamma
Personen du fick sms av: mamma
Gången du åt en 7-eleven korv: det har jag aldrig gjort.
Gången du var utomhus: igår
Gången du sov: för en stund sen.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Aldrig vad jag kan minnas.
Saken du köpte:
Jeans från bikbok.

Om dig

Namn: Hannah
Ålder: 18
Smeknamn: häänsy, häänsydäänsy, hannis, hanny, hannisen.
Sysselsättning: tränar, datorn, kille, fotografering.
Bra egenskaper: rättvis, engagerad, glad, "skrattig" och impulsiv
Dåliga egenskaper: impulsiv (både bra och dåligt), känslokall och "vet vilka ömma punkter man ska trycka på för att få någon ledsen" :P
Linje/klass: BF3A
Hårfärg: blond.
Ögonfärg: ibland mörkgrön-blå, ibland bara grön.
Skostorlek: 37-38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback