din sko

Är riktigt besviken på Din Sko.. Köpte mina skor där i slutet på november, älskade dem! Och nu är dem helt förstörda. Materialet på utsidan håller på att falla av, sulorna har lossnat och bildat hål så vatten kommer in, spännet på sidan har tappat all färg och är nu metallfärgat.. Är så besviken.... det har inte ens gått 3 hela månader.... De ska väl hålla mer? Mina skor jag köpt där har hållt mycket längre förr! åååh... kan inte gå med dem, jag blir våt om fötterna bara det är fuktigt ute...
ska till din sko imorgon och se vad de säger... Hoppas de gör något åt det!
Är sååå pissed!
så fina var dem i början..... ååh.. skit sko.

Kommentarer
» Anonym

det hände mig också att mina vinterstövlar som jag köpt där gick sönder efter typ 2 månder. Jag gick dit UTAN kvitto, med skorna och fick välja ett par andra skor för samma pris som de söndriga hade kostat! :)

2011-01-25 17:39:49
» Anonym

Jag handlar inga skor på Sko Dig längre. Är så förbannad på kvalitén. Skorna håller inte mer än ett par månader och man blir snorkigt bemött när man kommer tillbaka med skorna... Nej... Aldrig mer Sko Dig.. Skorna håller aldrig mer än ett par månader!!!

2011-01-25 18:12:03
URL: http://ansoni.blogg.se/
» Anonym

Jaha, vad dåligt :/ Man tycker ju att det ska hålla längre...

2011-01-25 18:48:45
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback