d e p p i g

usch, lång dag..
malin och jag stack till nova efter skolan gick nog tusen rundor där...
köpte silikondroppar (till håret), fransar och så bytte jag skorna! Dock blev det inte dem jag ville ha, för de var alldeles för korta i skaftet.. Så det blev dem andra jag valde mellan! (första bilden i förra inlägget)
är riktigt trött på skolan, vill ge upp.. vi har alla uppgifter till samma dagar, allt krockar..
är så trött i skallen, känner mig helt sjuk och öm i kroppen när jag kommer hem från skolan
tappat matlusten också, mår illa hela tiden.. tvingar mig i maten för annars mår jag mer illa. mår faktiskt inte alls bra om jag ska va ärlig, och det är inte bara för jag är sjuk, det är annat också.. har sån ångest!
ska inte klaga mer =)
hoppas ni har en bättre dag än jag!
skorna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback