f r i d a y - shopping

 

Dagen har varit så lång! Åkte hemifrån runt 10 tiden och var hemma vid åtta. Trött? JA.

Först fick findus en spruta hos vetrinären, han var så nervös så han var helt svettig på tassarna, sååå synd om han.. Gullade med han och höll i han när han fick sprutan, min nutt.

Sen käkade vi på Två Kockar. Gött som fan, jag åt pasta marinara och där var ostron i! Så nu har man käkat det också, helt okej faktiskt. Sen åkte vi till malmö och gick en runda på Zara. Tror ni skjortan och byxorna som jag ville ha fanns? NEJ. Lönt att åka till stan bara för en fet besvikelse..

Så vi åkte till Entré. Där hittade jag detta ni ser på bilderna här under. Jeansen ser väldigt konstiga ut på bilden, men det är höga midje-jeans. Älskar dem!!

Och burken, det är en body-scrub, så jäkla bra är den. Dock svindyr, 350kr burken! Men jag älskar den, man blir så mjuk och len.

 

 


Kommentarer
» Rebecca

Jag var också på Entré igår, köpte bland annat en sån burk!

2011-02-26 18:53:22
URL: http://rebeeccam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback