t i s d a g

Idag har det varit en kort skoldag för mig. Gjorde inte alls mycket den tiden jag var i skolan heller, satt mest och fnissade med Malin. Goood hannis.
Har tränat också, helt okej. Vill nå mitt mååååål. :(
Efter skolan stack jag till Malmö med daddi. Skulle lämna tillbaka linnet och klänningen jag köpt. Tror ni det gick att lämna tillbaka klänningen på whoops? NEJ. SKIT!!! Så jag fick köpa något annat där inne istället, det blev ett par byxor. Hade planerat att köpa nått fint inne på ZARA istället för på whoops, men så blev det icke. När jag väl kom till ZARA så hade dem fanimig stängt. 18.00 när alla andra stänger 19.00.... snacka om otur... jag var där 18.02. KUUL. Åkt till malmö bara för att gå in på ZARA så hände detta.
Aja, får dra dit en annan dag. Min nya favvo-affär är det ju! Älskar allt i hela butiken!!
Ikväll har jag snackat i telefon, och inget mer...haha...
Är så trött... vill bara kräkas på allt och somna i en evighet. Men så lätt ska det såklart inte vara..
Imorron blir det spinning efter skolan. Längtar.
Brallsen (ser lite konstiga ut, men skitsamma)  :
chockad blev jag när jag handlade byxorna.... fick köpa xs? måste va nått fel på storlekarna..

Kommentarer
» Anonym

nää det är ditt huvud som är fel.......

2011-02-16 08:47:05
URL: http://malinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback