o n s d a g

Det går inte så bra med designen, jag får nya ideér hela tiden och tillslut blir allt bara en stor klump av små ideér som inte alls passar ihop. Ikväll får jag fixa till allt för det ser verkligen inte fint ut nu.

Tänkte även passa på att berätta att jag inte gjort ett skit detta lovet, bara degat.. Men det är kanske det lov är till för? Att dega framför TV:n en hel dag? Jag vet inte, men det är både skönt och jobbigt samtidigt.. Har nog aldrig sett så många filmer som jag gjort denna veckan! Har ätit godis 3 kvällar i rad också .... fyfan för mig! Inte bra alls. Dock åt jag inte alls mycket, men jag får ångest endå.

aja!
Jag har nyss duschat, sitter vid datorn och dricker en kopp kaffe. Ska ta en cigg, klä på mig och sedan sminka mig/fixa håret och efter det ska vi ut och gå en runda. Bra med planering, jag måste planera för att åstadkomma nått!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback