min dag (onsdag)

Blev en riktigt kort skoldag idag. "skolkade" från samhällen (fy hannis) och som tur var den inställd!
Så hade bara FsF och lunch. Göttans.
Sen drog jag till Gerdahallen och tog ett 60min pass på crosstraniern och sedan lite styrka i gymmet. (-600kcal) Rätt nice, men jag gillar spinning mer. Får gå på det imorgon!
Ikväll har jag sett på film, lägger upp vilken det var i ett annat inlägg. Åt lite fruktsallad till det. Min specialare! Tycker ni ska få receptet faktiskt....
Häänsy fruktspecial (haha)
1 banan
1dl frusna hallon & blåbär
honungsmelon
½ grönt äpple
päron & vanlij keso
Värm de frusna bären + halva bananen (dela den i småbitar först)
Sen delar man allt annat, och till sist på med keson. Sen rör man ihop allt till en röra.
Såå gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback