l ö r d a g

Har nyss kommit hem från solariet! Gud vad skönt det var och sola. Ska göra det regelbundet nu, så jag blir fin tills studenten. Ska vara brun och riktigt fin i min klänning på balen också. hihi.
Ska till ikea och triangeln om en stund. Ska köpa en ny tungpiercing och nya choklad-doftande ljus och en taklampa.
Vi får se vad som händer ikväll, känns lite rörigt .. Vill ut men endå inte. Aja! Det blir som det blir.
Nu ska jag ta en macka, fixa mig och sen ska vi åka!
Puss :)
brun eller? så brun ska jag bli! I HAVE TO... så jäkla nice...

Kommentarer
» Rebecca

Vilket solarium är det som du går till? :) Och hur mycket kostar det? Vill också hinna bli lite brunare till balen och studenten!

2011-02-27 12:40:07
URL: http://rebeeccam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback