Torsdag 21/12-11

Haaj!
Sitter och väntar på mamma, hon ska hämta mig sen ska vi käka falafel. mMm gott!
Har haft tråkigt exakt hela dagen, bara städat och inte gjort ett dugg. Men nu har jag precis duschat och fixat mig lite annar ser man ju inte klok ut. Blek och grå och trist. Jag ska sola, imorgon.. Och sen ska jag försöka sola 2-3 ggr i veckan för jag trivs inte att vara så här blek. Okej, 2ggr i veckan räcker!
Just det! Jessica (min vän som bor i norge) är i sverige nu! Vet inte om vi ska ses idag, men hoppas det :) Så kul när hon är här, hon är en riktig vän! <3 Dock ses vi bara på jul/sommar oftast.. Men bättre än inget.
Så, nu ska jag ringa mamma för magen kurrar sönder snart.
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback