Mitt 2011 i bilder.

Förra nyår, hos malin! Sabina och jag hade samma klänning.. Och så blev jag sjuk på kvällen. Inte så lyckat!
Var på fest hos emeli, tror jag? Det var kul iaf!
Dansade på Chili, hatade det stället. Bara massa 40+are och sliskisar. Men molle ville dit så... hihi
Började festa med detta folket + lite andra som inte är med på bilden! Kul var det..
Festa satan varje helg med molle..
ännu mer fest..
Gick faktiskt i skolan också.. Hade kul där ibland. 
Hade roliga rökpauser i skolan.... Haha
Festade på Valborg i Lund!
Tränade nästan varje dag.. tills vi åkte till alanya. Sen blev det mest powerwalks..
hade mysiga dagar i skolan de sista veckorna
Var på Bal! Här med min bästa vän molle och min baldejt och bästa killkompis Roberto!
Åkte en fet limmo till balen! Skit nice. Vi kom sist och alla jublade.. hihi
Tog studenten! Mitt livs både sämsta och bästa dag.
Hade några mysiga dagar under den regniga sommaren..
firade midsommar hos lollis med massa folk!
förlorade en fin vän..
köpte 2 marsvin (maiya & molly) och vårt äldsta marsvin ville gick bort.. 7år gammal!
Fyllde 19! :)
Drog till Turkiet, alanya med molle i 2v :)
Hade det sjukt nice i alanya!
Kom hem från alanya, var asbrun!
Var hemma i 14 dagar sen drog vi ner till alanya igen! Asballt
Blev ännu brunare. Och rundare. Jävla turkbröd.
Kom hem från alanya och bestämde mig för att ta det rätt lungt resten av året. Ta hand om mig själv och sånt. Lyckades inte.
Skaffade ebbisen, MIN vovve. 
Ebba blev som min lilla dotter. Haha
Jag ungefär idag :)
Ja detta var mitt år änsålänge. Självklart hände tusen andra grejer men detta är vad jag kommer på just nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback