Jul & Nyårsklänningar

Jag har riktigt svårt att hitta en fin klänning till nyår och julafton. Eftersom jag är fattig vill jag helst köpa 1 som jag kan ha på båda tillfällena. Men.. Det finns ju inte någon som är helt klockren? Den översta är hur fin som helst MEN jag kan inte ha så tight om magen på julafton, kommer se gravid ut efter maten... Då finns den svarta under, den är ju inte tight i magen.. Men är den fin? Jag kan inte bestämma mig om den är fin eller ful. Jag kan tänka mig att den passar mig om jag har den på mig med fina accessoarer osv! Eller? Arrhh.. Sen finns den röda, men jag tycker inte det är så fint att ha "julfärg" på nyår.. Annars var den så himla söt och enkel.
AHH, SÅNNA PROBLEM MAN HAR ALLTSÅ.. ;<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback