230811

Godmorgon!
Har precis ätit frukost och lite sånt. Sitter en stund vid datorn innan jag ska bege mig till min gammelfarfar på en fika. Rätt skönt att ha något och göra.
Senare idag ska jag in på någon hälsokost affär och köpa ett vätskedrivande Te inför resan, jag samlar alltid på mig vatten... Och ikväll blir det såklart träning!
(DET ÄR BARA 5 DAGAR TILL JAG OCH MALIN ÅKER!!!!!) :D
Vi var i malmö hela dagen igår och köpte lite saker inför resan. (hahaha malin du vet vad jag fnissar åt just nu) Jag är helt klar nu typ, ska bara ha en till neccesär! FAN vad kul det ska bli! Köpte en långklänning igår, något jag aldrig trodde jag skulle göra.. Den var hur söt som hällst. Den ska jag ha med mig!

Äh, nu ska jag fixa mig och åka till Farfar.
Ha en nice dag ;)

Kommentarer
» Anonym

hhiii i know ;) och långklänningen va riktigt fin på dig!! possss <3

2011-08-23 13:48:06
URL: http://malinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback