150811

PUH! Idag har jag fått ett dussintal saker gjorda.
Imorse åkte jag hem till mamma och gav mitt ena marsvin Ville vatten, han kan inte dricka själv längre.. Igår var han väldigt uttorkad och jag satt med honom hela kvällen med vattenflaskan och gav honom vatten. Han har magrat mycket och hans nos var helt  torr och hård :( Det hände under 2 dagar ungefär, att han blev så sjuk.. Han har en annan sjukdom också som gör att man inte kan ta upp honom och mysa med honom så det var därför jag märkte det så sent.. Usch.. Men nu är han på bättringsvägen igen, han äter och kurrar och burrar igen. Tur!
Sen har jag röjt i mitt rum, har verkligen städat varje millimeter här inne. Och jag lovar er, ni har aaaaldrig sett mitt rum så stökigt som det var innan jag städade idag. Sjukt jobbigt, massor med kläder överallt och hårgrejer, väskor... Ja ALLT! Stök-hannis måste bort, i alla fall tills jag flyttar hemifrån. Men det har blivit bättre än förr tror jag, för nu bryr jag mig om mitt rum mer.
Nu ska jag käka någonting sen ska jag faktiskt åka och träna på Gerdahallen. Blir nog 1 timmes crosstraining och sedan rygg/mage/ben i gymmet :) Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback