göteborg-liseberg

I lördagsmorse körde jag, olle och pappa till liseberg. Askul - tills jag tappade min mobil när jag åkte balder.. Den bara flög upp i luften och jag bara "ouh? vad fan var det?" sen såg jag att det var min älskade mobil som hade ramlat ur fickan och var påväg ner mot marken för att krossas... Dock vet jag inte om den är pajj, för jag har inte ens fått tillbaka den! 
"nej vi kan inte ta den när parken är öppen, ring servicen imorgon innan 11 så får du den då"
jag ringde kl 10 och har jag någon mobil med mig hem? NEJ
"vi får inte in balders saker förrens efter stängning idag" 
fuck you röv liseberg säger jag bara!

Äsch.. Jag vann ett stort Geisha i alla fall.. Och en stor paket ahlgrens bilar... och en panda... och en nyckelring.. och plopp.. haha:>
Sen sov vi skönt på hotellet (världens skönaste säng!) och åt SJUKT god hotellfrukost.






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback