ÅNGEST

jag har fet ångest idag, hinner inte träna, har ett stort arbete om hyperhidros som ska vara klart imorron och jag har knappt börjat.... ska ha informationsblad, powerpoint OCH en text om det som man ska lämna in... kill me PLEASE.. sen har vi redovisning om en "lektion" man ska hålla på ett bibliotek.. jag har inte hunnit fixa allt ja ska till det..
+ att jag fått hem en jävla räkning som ska betalas 600:- och jag har inte en krona!!! och betalar ja inte den så går den till kronofogden... om 8dar .. fyfan hur ska jag hinna fixa det?! KILL MEEEEE


känns som om någon står på mina axlar samtidigt som jag inte kan andas. helvete, jävla ångest


Kommentarer
» Malin

Vi börjar bli vuxna nu, jävla räkningar :(

2010-10-25 18:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback