torsdag.

Hej!
Idag försov jag mig rejält.
Vilket gjorde att jag sket i att gå till skolan. Jag var helt slut igårkväll efter det nationella provet som vi hade i 5 timmar typ. I svenska B. Det gick faktiskt helt okej! Känner mig nöjd. Hoppas bara att jag gjorde rätt.
Olle kom igår också!

Annars idag har jag bara slappat, plockat ut alla saker ur mitt rum för vi ska tapetsera och måla hela helgen =) NI ska få se före & efterbilder. Kom faktiskt ihåg att ta före-bilder :)
Sen var jag och olle på citygross och köpte en blond hårfärg & en slingfärg till mig. Ska nämligen färga håret lite mer askfärgat med några slingor i! Undra om det kommer gå, haha.

Nu ska jag mysa framför tvn med olle =) och käka mMmmmm god mat. haha!

ska lägga in en massa bilder som jag och olle tog osså, fast det gör jag när jag ätit =)
hugs from häänsy

jag idag ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback