sadface

Att jag alltid ska komma i mellan alla andra.
Jag vill bara ha en riktigt jul för en gångs skull. En sån man hade när man var liten..
När hade jag det senast? En fin jul med familjen? Mja, det kommer jag knappt ihåg. Jag var kanske 4-7 år eller något sånt.
Jag kan erkänna att jag är riktigt avundsjuk på mina vänner som har en fina famlij att dela allt med. Jag vill också uppleva det..
Förra julen firade jag hos min pojkvän, det var trevligt och sånt, men det var ju helt annorlunda. Hans familj är ju hans familj, inte min. Iaf inte på det sättet. När jag tänker på den julen känner jag bara hur kallt det känns inom mig. Det ska ju vara med familjen man har jul...
Julen där innan, satt jag, min mamma och min lillasyster ensamma och åt och sen var det inte mer med den julen ..
kul liksom, jag vill FIRA jul.
Som när man var yngre. Jag älskar verkligen alllt som har med jul & göra. Men nu känns det som jag börjar tappa allt.. att min julkänsla försvinner och .. att jag inte kommer få tillbaka den igen..


:(


Kommentarer
» malin

du är inte ensam hannah..

2010-11-26 20:06:14
URL: http://malinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback