♥ Dag 1 – Presentera mig själv.


Den 28 juli 1992 föddes jag på BB i lund. En liten blyg och nyfiken tjej var jag.
Jag bodde på lite olika ställen bland annat i Dalby och Staffanstorp (som jag nu bor kvar i).
Jag älskade djur och hade själv en fågel som hette totte. Eftersom det vart lite problem i min familj så hade jag ingen kontakt med min biologiska pappa. Så när jag var ungefär fyra år fick jag en lillasyster och hennes pappa har varit en extra pappa för mig.

Nu är jag 18år gammal och går i gymnasiet (barn och fritid). Just barn och fritid är ett felval för mig, men jag kämpar på ändå. Jag vill bli Makeup/hårstylist i framtiden och det är liiite fel linje jag går för det. Jag planerar att gå en utbildning på Mist i Göteborg eller malmö som kostar pengar. Jag är tillsammans men världens finaste kille sen ungefär tre år tillbaka, och vi planerar framtiden tillsammans hela tiden. Jag är väldigt kreativ av mig och därmed älskar jag att fotografera. Jag har en Nikon d3000 och den hänger med nästan överallt. Jag gillar även att rita och måla! Shopping är också ett stort intresse för mig, tycker om att prova stilar och nya saker inom modet.
Jag älskar nagellack, har nog en 50-60 stycken just nu, det blir fler o fler hela tiden.

Jag är en rätt ärlig och impulsiv tjej, därmed kan jag slänga ur mig lite ord och sånt som kan uppfattas lite fel ibland. Mina lärare påpekar ofta detta kan jag säga. Men jag ser det som en positiv sak med mig själv, då mina nära och kära verkligen kan veta att jag inte ljuger osv. Jag är ofta glad och skrattig, men ibland mår jag dåligt (precis som alla kan göra). PMS har jag också, det kan nog min kille intyga, hehe. 

Jag får ofta höra att jag är annorlunda, eftersom jag har rätt konstig humor och kan sitta och skratta utan att någon fattar vad jag håller på med. Men det ser jag också som en bra sak med mig själv. Oftast går jag bäst ihop med killar, som kompisar. Jag har lätt för att bli ovän med tjejer då jag nog är rätt "killig" av mig (inte i utseendet då) Så ser jag det iaf.   

Allt som allt, så är jag en glad och ärlig tjej som längtar tills jag gått ut gymnasiet. Det är då jag får leva det liv jag verkligen vill leva!


Kommentarer
» malin

sööötis!

2010-11-17 19:44:48
URL: http://malinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback